Monday, September 10, 2018

PENGHARGAAN




Terlebih dahulu, syukur kepada Tuhan kerana dengan keberkatanNya,blog ini dapat disiapkan dengan sempurna dalam jangka masa yang telah ditetapkan.kami juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Puan Dzatiah Binti Mohamad selaku pensyarah untuk subjek Pengajian Malaysia yang telah banyak memberi tunjuk ajar dan bimbingan serta berkongsi maklumat dalam membantu kami menyiapkan blog ini.

Bukan itu sahaja, kami juga ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada pihak Politeknik Kuching Sarawak atas kemudahan yang telah disediakan kepada kami seperti kemudahan Wifi bagi memudahkan kami menyiapkan blog dan kemudahan pusat sumber untuk mendapatkan sumber rujukan yang berkaitan dengan tugas yang diberikan.

Kami juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada ahli-ahli kumpulan yang telah bertungkus lumus dan memberikan komitmen dan kerjasama yang tinggi sepanjang tempoh menyiapkan blog ini.

Akhir sekali, kami juga ingin berterima kasih kepada rakan-rakan sekelas yang sudi memberi sumbangan idea dan dorongan sepanjang kami menyiapkan blog ini.

No comments:

Post a Comment

PENDAHULUAN

Pencemaran alam sekitar boleh didefinisikan sebagai sesuatu perkara yang mengotorkan alam sekitar sehingga boleh menjejaskan ekosistem di ...